Kilka dni temu Snoop Dogg ogłosił światu, że rezygnuje z palenia, a konkretniej z dymu. Internauci od razu snuli domysły, że przechodzi na waporyzację, lub, że może być to akcja marketingowa związana z promocją jego infusowanych chipsów. Jednak o co konkretnie chodziło w całej kampanii?

Oświadczenie rapera przybrane jego czarno-białym zdjęciem zszokowało fanów na całym świecie. W swoim poście Snoopy oznajmił:

Baner Reklamowy
Po długich namysłach i rozmowach z rodziną zdecydowałem się rzucić palenie. Proszę, szanujcie obecnie moją prywatność. Rzucam palenie” – dodał w podpisie.

Snoop nie wyjaśnił, czym konkretnie spowodowana jest jego decyzja. W internecie wrzało od komentarzy sugerujących, że artysta po prostu przechodzi na waporyzację. Inne komentarze mówiły o prawdopodobnej promocji jego chipsów z THC, które jakiś czas temu pojawiły się na rynku. Napotkaliśmy nawet komentarz sugerujący, że Snoop ma poważną chorobę płuc.

Akcja marketingowa z udziałem Snoop Dogga

Snoop Dogg reklamuje bezdymne piecyki

Cała akcja związana z „odstawieniem dymka” była sprytnie przemyślanym działaniem marketingowym, które obiegło cały świat. Raper ogłosił wczoraj, że nawiązał współpracę z marką Solo Stove – producentem bezdymnych palenisk.

„Uwielbiam ognisko na świeżym powietrzu, ale dymu było za dużo. Solo Stove rozpalił ogień i usunął dym. Zmienili zasady gry i teraz jestem podekscytowany możliwością szerzenia miłości i utrzymywania ciepła w gronie przyjaciół i rodziny”

Snoop wciąż trzyma się swojej złotej zasady – Smoke Weed Everyday!